Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile



Shouts



Credit


Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



BEEN FOURTEEN YEARS A FEW DAYS AGO
Tuesday, May 21, 2013 | 7:01 AM | 0 comments
Bismillahirrahmanirrahim :) 


 Assalamualaikum, hai ! :D Pekabor? Sihat?
 Kalau tak sihat tu, pergi lah hospital atau klinik. Jangan takut dengan doktor tu pulak, dia manusia jugak. Macam kita, kita!Haha. Memang dah lama aku tak buka laman ni. Fiuhh, dah lain rupanya. Cantik :-D, thank you.

 Kepada kawan-kawan aku yang selalu sangat buat orang Happy. Aku terharu, seronok, gembira, hyper pun sebab ada kawan macam you all. Acewahh, apa apa pun thanks to ALLAH yang telah menyatukan kita di satu sekolah, satu kelas, satu negeri dan satu tempat :-P ayat apa ni solehah oi! Ahaa, bebalik kepada cerita yang aku nak cerita. Bukan benda ni yang aku nak ceritakan benda lain.

Sebelum aku melangkah masuk ke dalam sekolah menggunakan kaki kanan aku, Mimi dah tarik tangan aku dengan cara yang kasar jugalah (ganas betul, hahah) Katanya, nak pergi tandas. Kebetulan, aku pun nak pergi tandas masa tu, pelik jugalah. Duduk dalam tandas yang tak berapa nak wangi tu, nak dekat 10min! Lemas. pengsan. Koma. Ahhh! Keluar je dari tandas, aku jalan pergi dekat tempat kawan aku berkumpul.

Kringgg! Kringgg! (Loceng berbunyi)

Tetiba, semua kawan aku tarik aku (pelik aku dah menjadi jadi). Aku kata dalam hati 'mesti ada rancang apa apa ni, tapi takkan kot'. Sampai je depan kelas, aku nampak macam ada bayang bayang orang dalam ni. 'Aku agak dah'. Hahaha, Masuk je korang semua nyanyi lagu 'Happy Birthday To Me'. Terujanya aku time  tu hampa taktau. Nak nanges, melompat pun ada tau tak! :'(.


Kek (cakeAnisMimi harisSyamimi Afiqah dengan yang lain, Terima kasih untuk semua ni :-)


Malu yang teramat! 



Thank you, petang2 dapat keluar dengan Nur Alia Sofea :-)




Megat Caer, Thank you untuk rekaan yang telah digaffitikan :-P

Buat kali pertamanya aku disambut MENGEJUT macam ni. Thank you Thank you!
Terima kasih kepada yang dah ucap dekat aku. Tak de hadiah pun tak apa, cukuplah sekadar bagi ucapan. Aku dah cukup bersyukur :-). Lagi lagi dapat kawan macam hampa, Alhamdulillah! 
I love them so much! love alot :*  muahhh.
Sampai sini aje lah, lainkali kita update lain tajuk pula.

Assalamualaikum :D