Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile



Shouts



Credit


Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Thursday, June 28, 2012 | 4:51 AM | 1 comments
Assalamualaikum, yeahh.. I am so proud of you my teacher Noreen .
huh , proud lha sangatt ! Geram tau takk dengan teacher niyh .. teacher sendiri yang cakap kalau tak lepas PBS   teacher dah tak nak amek tau pasal kamiii dah kann ? Are you sure that you don't want to take care of your student who didnt take PBS ? *Oh my englishhh... 


Tengoookk , kami punye seghonokk lha nak balikk ghumahh , tetiba teacher panggil name orang yang tak amek PBS agyhh ! Aduhh , mulaa lha aku Cool mase tu .. Huh , Naik biru muka aku .. maklumlah , Blue means cool.. Hahahahh , kawan-kawan aku semua dah masukk surau nak mayang... Teacher Noreen says that I , Fatin , Azleen , Izzamir , Syafiq And Haikal Oxy will get punish at bilik disiplin... Mase tu aku memang nak terkencingg gilaa-gilaaa ! bukan aku soghang jaa , kawan-kawan aku yang lain punn . . Haduuhh , Time tu kami dok maen Ossoomm-ossom , sape nak buad presentation duluu.. aku kena present no 3 !!! Time tu pulakk ada sukan Sk Wawasan .. Sebelum present , teacher halau kami pegy sembahyang duluu.. Baru senang nak hafal , time tu doa lha habess-habes... Herhh , lepas sembahyang kami terus pegy naek bilik guru ... tetibe cekgu sume tak dek . Carik punya carikk , teacher Noreen ada kat padang tengah jual airr ... huh , Mase tu kami memang kena teghukk lha dengan teacher Noreen . . Kalau hampa tengok sol mesty hampa gelak Nye !! Uwaaaa , kami kena duduk jauh berape meter dari teacher Noreen , pastu bace kuat-kuattt,.. dah lah serabuutt !! lagy-lagy kena buad kat tengah-tengah panass... Teacher noreen memang hukum habes kat kami time tuhh .. Dalam semua cekgu , cekgu tu paling kejam bagy kamii semuaa .. Aku tau dye lah yang bagy ilmu kat akuu .. aku tak sangguup nak cakap camtuhh . Hahahah... Teacher , I hope you can eccept me as your student.. I hope sooo !! 
Huhh , sampai sini je lha.... tangan ni dah tak larat menaipp dahh. nak tercabot dahh .