Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile



Shouts



Credit


Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Dompet Hilang !!
Saturday, February 11, 2012 | 3:16 AM | 0 comments
Assalamualikum.. 
semalam ptang, aku ada latihan bola jaring dekat sekolah..lepas sampai sekolah, aku, alia, diana, n mimi pergi public phone dekat depan sekolah sebb nak contact orang yg kacau mimi.. lepas call kiteorang lepak dekat tempat letak basikal...sementara tunggu cikgu sampai...bila cikgu sampai kiteorang pergi padang,nak buat latihan bola jaring..latih punya latih sampai lah letih . pukul 5 lebih cikgu dah lepas kan kami untuk pulang...masa on the way jalan nak pergi public nak call nombor tu balik.. Alia check beg dia. Coz nak amik dompet kesayang dia. tiba je Alia kata :
Alia : Wey dompet ak tak dak . cuba hampa cari kt dlam beg hampa .
so kami smue buka zip beg nak tngk ade tak  dompet Alia tu . kot2 la terbawakk masuk kat dalam beg kami .lepas habis check tak dak sapa kte ade kt dalam beg depa n than kiteorg gelisah laa kan d0k cari merata tmpat smapi  cari kat beg budak bola baling sebab sebelum Aqidah , Shuhada n Nasirah be4 dieorg pergi latihan Bola baling depa smue pergi latihan Bola jaring so kami takut terbawakk masuk kat dlam beg dieorg.check punya check tk dakk jugak . n than aku cadang kan pergi cari kat beg rusydiana bila check dalam beg die pun tak dak jugakk ! kami pun gelisah ! n than aku ajak depa solat asar mintak doa n petunjuk daripada Allah ! bukan apa , kan dalam dompet tuh ade GAMBAR ALIA n DUIT KELAS ! oke ~ 
Aku n Anis pergi pdang balikk.. pastu anis cakap dekat aku. :
Anis : orang yg dia cakap GEDIK, orang yg dia cakap GEBANG sanggup tolong dia cari dompet.. 
Solehah : hurm.. Aku serba salah kalau tak tolong dia .
sampai sekarang x jumpa2 lagi dompet tu..
tak pe lhaa smpai sini je lha..
baibai..
assalamualaikum..  ;)